נגישות אלטשולר שחם

בבית ההשקעות אלטשולר שחם רואים חשיבות רבה במתן שירות נגיש לאנשים בעלי מוגבלויות תוך שמירה על כבודם ופרטיותם, מתן יחס אדיב ומכובד המאפשר את קבלת השירות בעצמאות, בבטיחות ובאופן שוויוני בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות תשנ"ח -1998 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג – 2013 (להלן : "הוראות הדין") לשם כך, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני. כאן תוכל למצוא מידע מפורט אודות אמצעי הנגישות הקיימים באלטשולר שחם:

 

הסדרי נגישות במבנים

נגישות במשרדי החברה בת"א:

נגישות הבניין ודרכי הגעה למשרדי החברה - הבניין מצוי בתהליכי הנגשה. כניסה נגישה לבניין ולמשרדי החברה להולך רגל או לאדם המתנייד בכיסא גלגלים תתאפשר מרחוב הברזל 19 כניסה א לובי C . כניסה נגישה לבניין ולמשרדי החברה באמצעות רכב תתאפשר דרך החניון ברחוב הנחושת 1, ללא עלות, לאחר תיאום מוקדם כמפורט להלן.

 • נגישות משרדי החברה - משרדי החברה אינם נגישים במלואם עקב שיפוץ המשרדים. לתיאום אלטרנטיבות או חלופות נגישות יש לפנות לרכז הנגישות באמצעות פרטיו הרשומים לעיל • חנייה נגישה לרכב של אדם הנושא תו נכה - תתאפשר לאחר תיאום מראש עם רכז הנגישות, באמצעות פרטיו הרשומים לעיל או דרך הקבלה הראשית במספר 5054*. החניון בבניין אינו מותאם לרכב גבוה. ככל שיש צורך בחניה עבור רכב גבוה, יש לתאם מראש עם רכז הנגישות או עם הקבלה הראשית כאמור לעיל.

מעליות - משטח התמרון לפני ובתוך המעליות מותאם לאדם עם כיסא גלגלים. במידה והנך זקוק ללווי למשרדי החברה אנא פנה לקבלה הראשית בטל' 5054* או לרכז הנגישות.

עמדות השרות – נגישות.

נגישות במשרדי החברה בחיפה:

הבניין ומשרדי החברה - הבניין אינו נגיש במלואו ונמצא בתהליכי הנגשה. להלן אמצעי נגישות קיימים: הגעה למשרדי החברה – הכניסה הנגישה לבניין הינה מרחוב יוחנן הסנדלר 18 (בית רחל).

חנייה - חנייה נגישה לרכב של אדם הנושא תו נכה תתאפשר ברחוב בונה אליעזר בתיאום מראש עם מזכירות הסניף בטלפון 073-2331900.

מעליות - משטח החניון ישנה גישה למעלית המותאמת לאדם עם כיסא גלגלים. במידה ויש צורך בליווי או סיוע נוסף, ניתן ליצור קשר עם מזכירות הסניף.

 

שירות לקוחות נגיש

הדרכות עובדי אלטשולר שחם לשירות נגיש:

אנשי השירות במוקד עוברים הדרכות אשר מטרתן ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעיקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים לשירות נגיש.

 

מוקד טלפוני נגיש:

o המרכזייה ונתב השיחות מונגשים

o אמצעי עזר - מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה

 

קיימים אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני:

o באמצעות פנייה בכתב לחברה (דוא"ל / פקס / דואר).

o באמצעות פניה בעל פה בעת קבלת האדם במשרדי החברה.

o באמצעות פנייה באתר האינטרנט של החברה בעמוד "נגישות".

 

• ניתן לשלוח פקס למספר – 073-2462700 או לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת sherut@altshul.co.il. יש לציין דרכי התקשרות למענה חוזר.

מילוי טפסים: ככל שנדרש למלא טפסים בכתב, נותן השירות יסייע במילוי הטפסים על פי בקשתו של אדם עם מוגבלות אשר עקב מוגבלותו אינו יכול לכתוב. כאשר מתקבלת פנייה מלקוח בעניין זה, אנו משתדלים לעשות את מירב המאמצים להשיב תוך 3 ימים בצורה מונגשת.

 

מידע על נגישות האתר

אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.

• התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.

• הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפנים Firefox ו - Internet Explorer.

• האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות. ראו סעיף תפעול האתר להרחבה.

• מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.

• ייעוץ הנגשת אתר האינטרנט בוצע על ידי חברת A-2-Z שיווק ונגישות באינטרנט

• לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר

 

תפעול אתר ועזרי נגישות

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר. אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

 

תפעול אתר ועזרי נגישות - שימוש בתוכנת נגישות אתרים "נגיש בקליק".

כיצד עובדת ההנגשה באתר? באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

מה בתפריט?

• מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת

• התאמת אתר עבור טכנולוגיות מסייעות NVDA וכד׳

• הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים

• עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

• שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה

• שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר

• התאמת אתר לעיוורי צבעים

• שינוי הפונט לקריא יותר

• הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן

• הגדלת התצוגה לכ־200%

• הדגשת קישורים באתר

• הדגשת כותרות באתר

• הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

• הצהרת נגישות

• שליחת משוב נגישות

 

הבהרה

חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

 

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות:

אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות באמצעות טופס יצירת קשר שבאתר

פרטים ליצירת קשר:

אורטל מנור, רכזת נגישות טלפון: 073-2099192 דוא"ל: ortalm@altshul.co.il

ניתן לפנות גם בחלופות הבאות:

שרות לקוחות טלפון: 5054* פקס: 073-2462700 דוא"ל: sherut@altshul.co.il

אפשר לעזור?