אמנת שירות

אמנת שירות- אלטשולר שחם גמל ופנסיה
 

     אלטשולר שחם גמל ופנסיה בע"מ (להלן: "אלטשולר שחם ו/או החברה") שהינה חברה המנהלת קופות
     גמל וקרנות פנסיה מהמובילות בשוק ההון בישראל, 
     מתכבדת להציג את אמנת נותני השרות ללקוחותיה.

 

1.  כללי:

     אנו באלטשולר שחם, הצבנו בפנינו כמטרה מרכזית, לפעול לטיפוח השירות האיכותי ביותר ללקוחות 
     באמצעות ערכים מובילים של: אחריות, מקצוענות,
     נגישות, זמינות וכבוד הדדי.

     צוות העובדים והמנהלים באלטשולר שחם מחויבים לתת ללקוחות, בכל עת ועת, את השירות המיטבי, 
     מתוך הכרה שהם "חלון הראווה" של החברה.
     אנו מאמינים כי השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו הוא בין הגורמים החשובים אשר יוצרים נאמנות  
     וקשר ארוך טווח ומפרה בין החברה ללקוחותיה.

 

2.  להלן העקרונות המנחים את אלטשולר שחם במתן שירות ללקוחותיה:

 

vאנו מתחייבים לעבוד לפי ערכי החברה: אחריות, מקצוענות, נגישות, זמינות וכבוד הדדי.

 

vאנו מתחייבים להעניק את השירות המקצועי הטוב ביותר, ברמה הגבוהה ביותר, במהירות,
             יעילות וסובלנות ותוך שיפור מתמיד.

 

vאנו מתחייבים להעמיד לרשות לקוחותינו מגוון אמצעי התקשרות: דואר אלקטרוני,
             אתר האינטרנט של החברה, פקס, דואר, מענה אנושי טלפוני או פגישה אישית עם גורם 
             מוסמך ומורשה, מטעם החברה.

 

vאנו מתחייבים לעשות כל מאמץ בכדי לזהות ולהבין את צרכיו ורצונותיו של כל לקוח
             ולהציע מענה מדויק יעיל מהיר ומקצועי.

 

vאנו שואפים למצוינות ולהובלה בשוק ההון ותוך הקפדה על שקיפות, אמינות והגינות.

  

vאנו מתחייבים להצגת נתונים מלאים אודות החברה וחשבונות לקוחותיה,
             כנדרש על פי הוראות הדין, באמצעות אתר האינטרנט של החברה.

 

vאנו מתחייבים לנהוג כלפי לקוחותינו ביחס של כבוד והערכה.

 

vאנו מתחייבים לתת מענה הולם ומקצועי לכל פנייה של לקוח אל החברה.

 

vאנו מתחייבים לתת מענה מתאים ללקוחותינו, בהתאם לשינויים, תנודות התפתחויות
              ומגמות חדשות בשוק ההון, וכן אירועים חריגים בניהול החברה.

 

vאנו מתחייבים לתעד כל פניה של הלקוח לחברה במערכת ניהול המידע (CRM) של החברה.

 

vאנו מתחייבים לכבד את פרטיות הלקוח, לשמור על סודיותו ופרטיותו המלאה של הלקוח,
              בהתאם להוראות הדין .

 

vאנו מתחייבים לכבד את המאפיינים הייחודיים של לקוחות החברה, ובכללם את מינם, דתם,
              מוצאם, מגדרם, מצבם הרפואי, דעותיהם והשקפותיהם.

 

3.  דרכי התקשרות עם החברה ועמידה ברמת שרות:

 

vאנו מתחייבים להיות זמינים ללקוחותינו בשעות פעילות החברה בימים
              א-ה (בימי עבודה של החברה), בין השעות 8:30 – 17:00. 
              (בימי חול המועד סוכות ופסח יינתן מענה עד השעה 15:00)
              טלפון: 073-2331500 או 5054* 
              פקס: 073-2462700
              אימייל: sherut@altshul.co.il

 

vאנו מתחייבים להתחיל טיפול ולתת מענה ראשוני לפניות של לקוחות החברה המגיעות באמצעות
             הפקס או דואר אלקטרוני ביום קבלת הפנייה או עד לסיום יום העבודה העוקב.

 

vאנו מתחייבים לענות לפנייה בכתב של לקוחות החברה, תוך 14 ימי עסקים.

 

close