כיצד לבחור מנהל תיק השקעות

    זה לא משנה אם החסכונות שלך הם אמצעי למימוש תוכניות עתידיות או כרית הביטחון שלך, אין ספק שבחירת מנהל תיקים היא החלטה משמעותית. את מי היית בוחר לתפקיד
    חשוב כזה?

  • ניסיון והתמדה - יש לוודא שמוניטין טוב שנצבר אכן ישרת אותך. בעולם ההשקעות, לזהות מנהלי ההשקעות יש משקל עצום. לאורך זמן, בולטים מעט מנהלי ההשקעות ששיקול הדעת שלהם מוכיח עצמו. כדאי לוודא שהגורם אשר אתה פונה אליו, מעמיד לרשותך מנהלי השקעות מנוסים וכי אופי החברה מעיד על התמדה. בדוק מי יקבל החלטות בתיק ההשקעות שלך.

  • מקצוענות - שוק ההון דינמי וכמות המידע בו אינסופית. בחינת חלופות השקעה ובחירת מבנה תיק יעיל דורשת יכולת קבלת החלטות מהירה וכושר ביצוע. לצורך כך נדרשים משאבי מחקר וצוות מסונכרן היטב. ראש פתוח וראיה של התמונה המלאה הם הכרח לניהול מוצלח בעולם שאנו נמצאים. האם למנהל התיקים שבחרת יש את הכלים הנדרשים?

  • שירות - אמנם ניהול תיק השקעות ע"י מנהל תיקים ידרוש ממך מעורבות נמוכה יחסית, אך עדיין חשוב לדעת שיש לך כתובת. זמינות ויחס אישי ומקצועי הם חלק חשוב בתחושה ובהבנה שאתה בידיים טובות. עדכונים שוטפים, אתר אינפורמטיבי ואיזור אישי הם הכרח. כיצד בית ההשקעות מבטיח לך שירות איכותי?

  • עלויות - עמלות למינהן הן חלק בלתי נפרד מפעילות בשוק ההון. מומלץ מאוד לוודא מה הן מכלול העלויות הכרוכות בניהול תיק ההשקעות. עלויות ביצוע, דמי ניהול, עמלות בנקאיות. יש לכך כמובן השפעה על הביצועים. חשוב מאוד לזכור לא להתפתות רק בגלל מחיר נמוך. ההחלטה צריכה להיות מושפעת ממה שאתה חושב שתהיה השורה התחתונה. האם בדקת את המכלול?

תפריט משנה

הערות משפטיות: *אלטשולר ניהול תיקי השקעות בע"מ עוסקת בניהול תיקים ובשיווק השקעות, ולא בייעוץ השקעות. אלטשולר שחם ניהול תיקי השקעות בע"מ הינה תאגיד קשור לאלטשולר שחם ניהול קרנות נאמנות בע"מ ולאלטשולר שחם גמל ופנסיה בע"מ, ויש לה זיקה לקרנות הנאמנות ולקופות הגמל המנוהלות על ידן, בהתאמה.