הכוונה לפנסיה

מקצוענות היא לתכנן כמה צעדים קדימה

  • בניית תכנית פרישה מותאמת אישית
  • טיפול בסוגיות מיסוי והורשה
  • מקסום מקורות ההכנסה שהצטברו לאורך השנים
  • התאמה לתא המשפחתי כולו

מכינים אתכם לעתיד

היציאה לפנסיה היא אחת מנקודות הציון המשמעותיות ביותר בחיינו. להחלטות שנקבל עד לשלב זה ובמהלכו, יהיו השלכות דרמטיות על מקורות ההכנסה ועל רמת החיים שתהיה לנו בשנות הפרישה הארוכות.

בשנים האחרונות עוברים הענפים הפנסיוניים והפיננסיים שינויים משמעותיים בכל הקשור למבנה המוצרים, דרכי החיסכון השוטף, סוגיות המס, אופן מימוש הכספים ובירור המידע.

לקוחות רבים מתקשים להבין לעומק את האלטרנטיבות העומדות בפניהם ולבחור את הנכונה ביותר עבורם.

מטרת תהליך ההכוונה לפנסיה היא להבין את צרכיהם האישיים של כל לקוחה ולקוח, ולבנות יחד אסטרטגיה שמטרתה למקסם את מקורות ההכנסה בעתיד.

מה אנחנו מציעים?

מסלול 50+
מסלול המתאים לבני 50-60 שמעוניינים לבחון את התיק הפנסיוני שלהם במטרה להבין כיצד ניתן לשפר עמדות כבר מהיום, ולגבש תכנית עבור העתיד
רגע לפני פרישה
מסלול לבני 60 ומעלה שמתחילים לתכנן את הפרישה ממקום העבודה, ומעוניינים להבין היכן הם עומדים ואיך יוכלו למקסם את התנאים לקראת היציאה לפנסיה
מסלול פרישה שקטה
מסלול לחוסכים שנמצאים עד שנה לפני סיום עבודה ויציאה לפנסיה, ומעוניינים בתהליך ליווי מלא, לאורך כל תהליך הפרישה החל מבניית תכנית פרישה ועד למימוש הקצבה והיבטי המס הנלווים
שירותים נוספים
מגוון הרצאות בנושא סיום עבודה, יציאה לפנסיה ותכנון פנסיוני, ליווי ועדי עובדים ומעסיקים, בניית תכנית סיום עבודה, ליווי בתהליכי פרישה ופנסיה מוקדמת ועוד

שאלות ותשובות

    • בטרם הפגישה נבצע איתור מידע מהמסלקה פנסיונית והר הביטוח ונרכז את כלל המסמכים הרלוונטיים שברשותכם (מכתב מסודר יועבר לפני הפגישה). בנוסף, יתבצע הליך לבירור הצרכים והעדפות שלך כלקוח/ה ובן/בת הזוג, בחינת התיק הפנסיוני והפיננסי, מיפוי הכיסויים הביטוחים בהתאם למידע שנתקבל מ"הר הביטוח" וכן שיח פתוח לבחינת הסוגיות הרלוונטיות.

    • מסמך מסכם המציג דרכי פעולה אפשריות לאור המידע שהוצג: 1. מיפוי החיסכון הפנסיוני והפיננסי, וכן המצב הביטוחי של הלקוח/ה ובן/בת הזוג. 2. בחינה והתאמה של רמת הסיכון ומסלולי השקעה למאפייני הלקוח/ה. 3. התייחסות לעלויות המוצרים (דמי ניהול). 4. בדיקה והמלצה לגבי מבנה ההפקדות השוטפות והקצאה בין המוצרים השונים. 5. הצעה לסדר מימוש הכספים לטווח הקצר והארוך והשקעות נוספות. 6. הצגת חלופות לשיפור מצב קיים לאור הצרכים שעלו בפגישה. 7. פעולות לביצוע, להחלטה ולמעקב - עם לוח זמנים והגדרת הגורם המבצע.

    • לאחר שנשלח אליכם את מסמך סיכום הפגישה, נקיים שיחה טלפונית או לחילופין פגישת זום, בה נשלים מסמכים ומידע לפי הצורך וכן נסביר לעומק את הפעולות הנדרשות.

    • בפגישה נבצע איסוף ואיתור מידע מהמסלקה פנסיונית והר הביטוח ונרכז את כלל המסמכים שברשותכם (מכתב מסודר יועבר לפני הפגישה) בנוסף, יתבצע ברור צרכים והעדפות של הלקוח/ה ובן/בת הזוג, בחינת התיק הפנסיוני והפיננסי, מיפוי הכיסויים הביטוחים בהתאם לדווח מ"הר הביטוח" וכן שיח פתוח לבחינת הסוגיות הרלוונטיות.

    • מסמך מסכם המציג דרכי פעולה אפשריות לאור המידע שהוצג: 1. מיפוי החיסכון הפנסיוני והפיננסי וכן המצב הביטוחי של הלקוח/ה ובן/בת הזוג. 2. בחינה והתאמה של רמת הסיכון ומסלולי השקעה למאפייני הלקוח/ה. 3. התייחסות לעלויות המוצרים (דמי ניהול). 4. הצעה לסדר מימוש הכספים לטווח הקצר והארוך והשקעות נוספות. 5. בדיקה והמלצה לגבי מבנה ההפקדות וחלוקה בין המוצרים השונים. 6. ניתוח חלופות קצבה בנוגע למוצרים השונים, יתרונות וחסרונות של כל אחד מהם והמלצה למוצר שמתאים ביותר לאפיון וצורכי הלקוח/ה ומשפחתם. 7. פעולות שיש לבצע כעת כדי לשפר קצבה, ליהנות מהטבות מס ועוד. 8. עבודה ופנסיה – שיקולים ואופן ההתנהלות. 9. הצגת סוגיות מס נלוות בעבודה, בסיום עבודה, בפנסיה ובהורשה, לפי העניין. 10. בחינת אפשרות לשימוש נכון בפטור ממס (קצבה, פיצויים, היוון). 11. פעולות לביצוע, להחלטה ולמעקב - עם לוח זמנים והגדרת הגורם המבצע.

    • לאחר שנשלח אליכם את מסמך סיכום הפגישה, נקיים שיחה טלפונית או לחילופין פגישת זום, בה נשלים מסמכים ומידע לפי הצורך וכן נסביר לעומק את הפעולות הנדרשות.

    • בפגישה נבצע איסוף ואיתור מידע מהמסלקה פנסיונית והר הביטוח ונרכז את כלל המסמכים שברשותכם (מכתב מסודר יועבר לפני הפגישה). בנוסף, יתבצע ברור צרכים והעדפות של הלקוח/ה ובן/בת הזוג, בחינת התיק הפנסיוני והפיננסי, מיפוי הכיסויים הביטוחים בהתאם לדווח מ"הר הביטוח" וכן שיח פתוח לבחינת הסוגיות הרלוונטיות.

    • מסמך מסכם המציג דרכי פעולה אפשריות לאור המידע שהוצג: 1. מיפוי החיסכון הפנסיוני והפיננסי וכן המצב הביטוחי של הלקוח/ה ובן/בת הזוג. 2. בחינה והתאמה של רמת הסיכון ומסלולי השקעה למאפייני הלקוח/ה. 3. התייחסות לעלויות המוצרים (דמי ניהול). 4. הצעה לסדר מימוש הכספים לטווח הקצר והארוך והשקעות נוספות. 5. ניתוח חלופות קצבה בנוגע למוצרים השונים, יתרונות וחסרונות של כל אחד מהם והמלצה למוצר שמתאים ביותר לאפיון וצרכי הלקוח/ה ומשפחתם. 6. טיפול בכספי פיצויים ומענקים שונים. 7. הצגת סוגיות מס נלוות בעבודה, בסיום עבודה, בפנסיה ובהורשה, לפי העניין. 8. המלצה לשימוש נכון בפטור ממס (קצבה, פיצויים, היוון). 9. בדיקה והמלצה לגבי מבנה ההפקדות במידה וממשיכים עבודה לאחר מימוש פעולות לביצוע, להחלטה ולמעקב - עם לוח זמנים והגדרת הגורם המבצע. מסמך זה מהווה מפת דרכים להתנהלות נכונה וניהול החסכונות הפנסיוניים והפיננסיים במועד היציאה לפנסיה ואחריו.

    • לאחר שנשלח אליכם את מסמך סיכום הפגישה, נקיים שיחה טלפונית או לחילופין פגישת זום, בה נשלים מסמכים ומידע לפי הצורך וכן נסביר לעומק את הפעולות הנדרשות ותתואם פגישת המשך נוספת.

    • לאחר סיום תקופת העסקה של הלקוח וקבלת טופס 161, נסייע במילוי טפסים והגשתם לרשות המיסים לטובת קבלת פטור או פריסת מס. בנוסף, נמלא טפסי קצבה מול חברות הביטוח ונעבור על המלצות הסיכום ומעקב ביצוע.

    • לאחר הפגישה השנייה נבצע שליחת אישורים למס הכנסה ונעבירם אליכם לאחר קבלתם. בנוסף, נלווה אתכם עד קבלת קצבה ראשונה.

אלשטולר שחם רואים את התמונה המלאה
הערות משפטיות

*אלטשולר שחם הכוונה לפנסיה סוכנות לביטוח פנסיוני בע"מ (להלן: "הסוכנות") הינה סוכנות ביטוח מקבוצת אלטשולר שחם, בעלת רישיון סוכן תאגיד בענף ביטוח פנסיוני ועוסקת במתן שירותי שיווק פנסיוני. *השירות הינו בתשלום. *לסוכנות זיקה למוצרים הפנסיונים והפיננסים המנוהלים על ידי הגופים המוסדיים שנבחרו על ידה כמפורט בקובץ הגילוי הנאות>> *האמור לעיל אינו מהווה יעוץ או המלצה לרכישת מוצר פנסיוני ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ או שיווק פנסיוני המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. *השירות נועד להכוונה בלבד, ואין בו כדי להבטיח שיפור בהכנסות או בתנאי המוצרים הפנסיוניים ו/או הפיננסים, על כל המשתמע מכך. *השירות המוצע לא מהווה תחליף ליעוץ מס מקצועי.